Tänään on ollu ihan perse päivä.. Oikee on pyöriny koko päivän vaan mun mielessä. En oo saanu hetkeekää rauhaa mun ajatuksilta. Ikävöin sitä miestä nii suuresti.
Muutenkii mulla on ollu tänään tosi yksinäinen olo. Ei oo ollu oikein ketään juttukaveriakaan. Eipä niitä kyllä muutenkaan hirveesti oo, siis kavereita.
Tänään piti tulla yhen kaverin käymään mun luona mut eipä sit edes viittinyt ilmottaa itestään. 
Tuntuu että en oo enää kenellekään tärkee. Ei oo ystäviä, ei oo miestä, ei oo ketään. On vaa minä ja Omppu nalle jolle itken kaiken. Pitäis varmaa sekii pestä, alkaa vähän tuoksahtamaan merivedeltä. Mut se on aina ollu mun tukena ja turvana sillo ku on itkettäny tai muuten vaa ollu pahamieli. 
Mä vaan toivon mun pienissä salaisissa haaveissa että Oikee olis se oikee. Rakastettava vielä uudestaan ja tehtäis sitä kaikkee mitä ei keretty vielä tekemään.
Miks just mulle sattuu aina poikkeuksetta kaikkee paskaa tielle?
En jaksa enää..