En ymmärrä miehiä!!
Sanotaan toista mut sit tehdään iha päinvastoin ja valehellaan päin naamaa!!
Että pitää ihmisen olla täysin selkärangaton!
Tulipa taas sit tänään todistettua ihmisen järkkymätöntä ''muka'' itsetunto. Kerroin ihan rehellisesti että purin tänään vuokrasopimuksen tänään omalta osaltani että tammikuun alussa muutan takasin Kuopioon. Vastaus oli taas sama, höpö höpö..
Että silleen..
Ehkä tää koko nainen on höpö höpö ja koko suhde on ihan höpö höpö?
Tais sit mä vaan oon hermoheikko monsteri?
Varmaa monet ihmettelee miten tähän tilanteeseen ollaan päädytty? Koittakaa ite seurustella täysin uusavuttoman ja valehtelevan miehen kanssa.. Voin sanoo että menee hermot!!
Meillä oli aluks hetkemme, rakastettiin toisiamme ja oli aivan ihanata!
Sit ku toinen alkaa perseilemään kunnolla nii kaikki romahtaa..
Parasta tässä kaikessa on se et tollukka ei tuu enää viikonloppusin yöks kotiin!!!??
Voitte vaan kuvitella kuinka mielikuvitus laukkaa ku ei voi toiseen luottaa, ei sitte yhtään!
Yrittäny oon, mut toinen ei edes halua ansaita sitä luottamusta takasin mitä suotta?
Ja sit lauotaan semmosia viisauksia ku viime kirjotuksessa oli.. En mä viitti mitään tehä sun eteen ku mitään en saa kumminkaa takasin päin. Siinä tuli iso kiitos 3 vuoden uurastuksesta..
Tunnustan että en oo itekkään mikään puhdas pulmunen mutta en ole kumminkaa satuttanu toista alkamalla pyörittämään toista miestä kuvioissa tai muutenkaa loukkaamalla!!
Unelmien mies meni iha pilalle.. Mun unelmat murskattiin. Mun tulevaisuus murskattiin.
Ei auta itkut näillä markkinoilla.