Lueskelin tänään yhtä blogia ja siellä blogin kirjoittaja oli löytäny ketjureaktion "11 asiaa minusta". Ajattelin sitten itsekin kokeilla sitä. Kaikki mun blogipäivitykset on ollu itkun säestämiä, joten 11 iloista asiaa minusta taitaa olla paikallaan! 
1. Olen henkeen ja vereen kalastajanainen! Kesällä mökille päästyäni aina ekana on pakko päästä kalalle! 
2. Rakastan ruuanlaittoa ja kutsujen järjestämistä. Food is my passion! 
3. Olen töissä kaupan kassalla ja pidän työstäni. Olen synnynnäinen asiakaspalvelija. 
4. Minulla on muutama tosi läheinen ystävä joille pystyn uskoutumaan asiassa kuin asiassa. 
5. Olen kiitollinen aina siitä, että minulla on iso suku ja muutamien serkkujen kanssa tulee oltua melkein päivittäin yhteydessä. 
6. Minulla on paras mahdollinen perhe! Olen esikoinen ja minulla on kaksi mahtavaa pikku veljeä. Äitini ja isäni ovat huippu tyyppejä! 
7. Äiti on mun paras kaveri <3. 
8. Tykkään kesäisin liikkua luonnossa. Haavenani olisi päästä syksyllä patikoimaan lappiin. 
9. Olen savolaenen ja ylypeä siitä! 
10. Poltan tupakkaa, mutta alkoholia käytän tosi harvoin. 11. Olen erittäin huumorintajuinen ihminen. Vitsailen asiasta kuin asiasta. Siinäpä tuli kerralla kunnon pläjäys tietoa ja iloisia asioita! Sai jopa omat suupielet nousemaan.