Ihana flunssa sen ku vaan pahenee.. Kylmää koko ajan. Kohta on kaikki vaatehuoneen vaatteet päällä mut silti vaan tuntuu et tuulee läpi. Pakollinen liikkuminenkii tuolla ulkona on suoritettu työterveyden kautta.
Kotiin ku tulin nii aloin tehä sit ruokaa, niiku varmaa moni muukii perheen ruuanlaitto taitoinen tekee.. No, eikö tämä herra välinpitämättömyys päätä sitte lähtee jonnekkii huitelemaan ku ruoka on jo uunissa ja perunat kattilassa.. Voi yhen kerran!!
Eihän siinä sitte muu auttanu enää, huulta yritin purra mut itkuhan siinä sitte tuli. Yritän olla mahollisimman kiltti tän loppuajan mut kohta multakii loppuu halu edes olla kiltti.. Moni varmaa miettii et miks mä edes oon näin kiltti?
No, siks ku haluan kumminkii sovussa erota ettei jää mitään luurankoja kummitteleman kaappiin.. Vaikka eihän se eroaminen ikinä mitää nättiä puuhaa ole. Molempiin sattuu iha yhtälailla, siihen jätettyyn kyl varmasti sattuu enemmänkii.. Mut onko kenestäkää oikein jäädä semmoseen suhteeseen jossa mies vaan on ja möllöttää? Ei ole kotona viikonloppusin, ei tule yöks kotiin vaan riekkuu jossakii ties miessä ja kenen kanssa.. Enhä mä voi tietää vaikka sillä oliskii jo toinen nainen tai useitakii.. Oon kyl aina miettiny niin että Oikee ei vois ikinä mua pettää, on sillä sen verran munaa mut nyt en tiedä sitäkää. En voi enää luottaa mihinkään mitä se sanoo, en usko sen puheita. Vaikka se sanoo et oon rakas, tärkee ja kaikkee mut en mä vaan enää usko.. Puheethan on aina vaan puhetta, kiva jos joskus tekiskii jotakii ja näyttäis et välittää ja että oon sille se maailman tärkein..
Ja tää flunssa tekee olosta muutenkii jo tarpeeks tukalan nii toinen on sit vielä tommonen, täysin välinpitämätön ja kylmä.. 
Ei se ees ite omaa käytöstäsä tajua vaikka sille oon siitä maininnu vähä liiankii monta kertaa. En haluais rankuttaa ja mäkättää aina samoista asioista mut ei tässä enää muutakaa voi.. En ite osaa olla niin kylmä ja välinpitämätön ihminen ku tämä tonttu on.
Iha pahalta tuntuu.. Sisälmyksiä vääntää joka päivä ja eikä enää edes tee mieli hereillä ollessa koskee vaikka toivoo sitä että toinen halais.. Yöllä oon hiveltäny sen selkää ja pitäny kädestä kiinni ku se nukkuu mut muuten en oo enää pystyny.. En pysty edes silmiin kattomaan ja puhumaan. 
Huomiseks ostin paahtopaistia mut saa nähdä tuleeko edes herra syömään.. Tuskin tulee nii syönpä sitte ite kunnon mätöt ja katon linnan juhlia ja poltan kynttilöitä. Olkoosa sitte nälässä.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.