Vierähti taas tovi ennen ku taas kirjottelen tänne..
Eipä tullu kuopioon muutosta sitte mittään. Ei oo töitä.
Harmittaa kyllä vähäse mut kyllä tää tästä, onneks täällä on vakkari työ nii se auttaa jaksamaan.
Ajattelin täällä muuttaa omaan kämppään asumaan ja rauhottia sit aloilleni.
Sulkee Oikeen iha kokonaan pois elämästäni, katotaan oppiiko herra sitten tavoille. Tuskin.
Mut ei pidä tuomita toivottomaks enne ku kaikki on jo menetetty.
Kyllä siellä jotain korvien välissä liikkuu mut se liikkuu iha liian harvoin ja liian vähän aikaa.
Ehkä tämän oli tarkotuskii mennä näin, että me ei kuulutakkaa yhteen.
Hauskaa meillä yhessä oli, mut Oikee sano eilen illalla tai oikeestaan kysy et oliko meillä oikeesti hauskaa ja oliko kaikki oikeesti hyvin?
Ku mä sanoin sille et meillä vähän aikaa sitten kaikki oli hyvin. 
Vähä säväytti toi kommentti et oliko sittenkään kaikki hyvin.. Pisti miettimään et onko se edes ollu tosissaan.
Toivottavasti on.. Ainahan sitä saa toivoo..
Mä en oo ainakaan omasta puolestani hetkeekää teeskennelly tässä suhteessa vaikka vaikeeta on aika ajoin ollukkii, nii aina oon yrittäny olla se sovitteleva osapuoli joka jaksaa kaiken tämän läpi.
Mut nyt näyttää siltä että ei taida olla enää edes järki yrittää mitään.
Ehkä tämä kaikki on ollu kokoajan turhaa? Mistäs sitä ikinä tietää..
Onneks ei oo lapsia, mut on tuo karvapallo. Mitähän sillekkii käy?
Oikeesta ei oo pitämään huolta siitä, sen tiedän ja pelottaa jättää se tänne jouluks.. Pakko kai se on ottaa jouluks mukaan.
Ärsyttää ku kokoajan miettii vaan Oikeeta ja sitä mitä meillä oli ja vois olla.. 
Mä voisin vielä halutakkii parantaa kaiken mut Oikee ei enää ite tiedä mitä se haluaa..
Viime viikon lauantaina meillä oli vieraitakii käymässä ja pelotti se että Oikee jättää ne yksin kaupungille hortoilemaan ku se vaan haluaa niitten omien ''kavereittesa'' kanssa olla. Onneks ei jättäny..
Siksi tämä ''kaverit'' lainaus kun eihän oikeet kaverit, oli ne kumman tahasa kavereita halua rikkoo suhdetta?
Vaikka mä en muutaman kaverin seurustelukumppani hyväksykkää nii se ei tarkota sitä että mun pitää mennä rikkoo se kaikki! 
Jos ne on onnellisia ja kaikki on hyvin nii siinäpähän oovat, ei se mua satuta.
Mut tämmönen satuttaa. 
En tiedä mitä mä teen enää.
Alkaa tuntumaan siltä et mussa on joku vika. 
Oonko liian ruma tai läski?
Ei mulle sanota, eikä mua kyllä oo ikinä kehuttukkaan..
Et kait se vika on sitte mussa ku ei herran silmää mielytä eikä halua kotona mun vieressäkää enää nukkua.
Ja sit kaikki on vaa että voi raukkaa, mites se nyt tuolleen. Jippii..
Sitähän tässä viimeseks kaipaa, raukka.
Ehkä kaikki tästä sit rauhottuu kuha pääsen omaan kämppään, omiin oloihini.
En kyllä halua et sinne tulee kukaan kakshaaranen rikkomaan sitä mun rauhaa!
Oon seuraavat 10 vuotta sinkkuna!