Mitenhän mä tän selittäisin niin että kaikki ymmärtää...
Mua vähätellään ja mun sanomisia ei oteta vakavasti.
Oon nyt kohta kuukauden rankuttanu kotona sitä, että lähen vuoden vaihteessa. Aina sama vastaus '' höpö höpö, lopeta tuommoset puheet '' ?? WTF!
Luulis että jotain alkais pään sisällä tapahtumaan.. Muntmä oon kyl ollu Oikeelle itestäänselvyys koko suhteen ajan että ehkä tääkii on sille itestäänselvää ku vähä sanoo höpö höpö nii mä unohan mun suunnitelmat.. Väärä vastaus!!
Tänään purin oman osani vuokrasopimuksesta, eli Oikeen mielestä oon hölmöilly.. Ehkä sitten nii kun hän niin väittää.
Jospa se nyt alkais tajuamaan että on menettämässä mut ihan kokonaan. Tai edes tajuais käytöksesä seuraukset.. Mut ei se kyllä tajua, ei se oo ikinä ennenkää tajunnu..
Viime yönä ennen ku nukkumaan ruvettiin nii puhuttiin taas näistä asioista vaikka mä en nää enää mitään syytä puhua näistä, mulle kaikki on jo selvää.. Nii tämä herra sano että ei enää halua miellyttää mua ku ei saa mitään vastapalvelusta. Mitä vittua!!!??? (anteeksi kielenkäyttö).. Mä oon laittanu ruokaa, pyykänny sen vaatteet, viikannu sen vaatteet, siivonnu.. Ja ei riitä? Mun olis ehkä pitäny sanoo toi lause että en halua enää miellyttää. Mä en oo saanu mitään kiitosta mun panoksesta tähän suhteeseen.
Se jää kaivelemaan..
Onko muillakii ollu samanlaisia kokemuksia ku mulla??
Mitenkä mies pitää iha täysin itestäänselvyytenä sua ja kotona vallitsee henkisen väkivallan pesä..
Onneks tää kaikki loppuu vuodenvaihteessa!
Pääsen takasin vanhempien luo ja semmosten ihmisten jotka oikeesti välittää musta!
Vähän vaa jännittää ku nyt irtisanoin ton vuokrasopimuksen et heittääkö Oikee mut pihalle??
Se vasta hauskaa sit oliskii.. Ja tänään pitäis käydä vielä Oikeen vanhemmille raportoimassa tää tilanne ku ne ei tiedä tästä mitään..
Pitää varmaan ottaa rekkalastillinen nyyhkypaperia mukaan..
Mut elämä jatkuu kaikesta huolimatta!!