Jippiiii, enää kaks ja puol viikkoo muuttoon!! Jännittää tosi paljon.
Onneks tää jännitys on positiivista jännitystä.
Mut tänään taas ku tulin töistä kotiin ennen kymmentä nii sanottiin että nyt alkaa uusi aikakausi ja kaikki muuttuu, blaa blaa.. Onko mun pakko jaksaa kuunnella tommosta kaiken tän paskan jälkeen mitä Oikee on mun niskaan kaatanu?
Sanoin sähkösopimuksenkii irti ja herran pitäis tehdä oma.. Arvatkaa vaan tekeekö se? Ei varmasti jos minä en sitä sen puolesta tee. Ja en kyllä laita enää tikkuakaa ristiin tän takia.
Tänään just sanoin näistä asioista toivottavasti viimesen kerran, että oon yrittäny Oikeeta jo moneen otteeseen herätellä tähän tilanteeseen ehkä vuoden ajan mut ei sitä oo kiinnostanu. Sit ku asiat on iha paskana, sanotaan että nyt alkaa uusi startti ja puhalletaan yhteen hiileen. Minä tyhmänä ja heikkona oon sen aina uskonu mut mikään ei oo muuttunu.. Nyt en enää usko että nämä asiat vois muka muuttua. Ei kukaan tässä maailmassa pysty semmosiin tekoihin että sais muutettua tämän kaiken hyväks. En tuhlaa elämästäni enää päivääkään tähän, oon saanu nyt jo iha tarpeekseni. Enkä aijo enää yhtään kyyneltä vuodattaa Oikeen takia. Niitäkii on tullu jo aivan likaa vuodatettua.
Toivottavasti tämä herra aikuistuis nytte ja alkais tajuamaan että elämä ei pyöri vaan ja ainoastaan hänen napasa ympärillä. Alkais kunnitoittamaan ja arvostamaan muita ihmisiä semmosina ku ne on!
Mulle Oikee on sanonu jo niin pahoja asioita että mun kohalla se ei enää toimis vaikka kuinka sitä arvostusta ja kunnioitusta satelis. Haavat on jo liian syvät. Mut en oo kyllä itekkää yhtään sen parempi ollu. Samalla tavalla sanonu pahoja asioita, mutta aina heti jälkeen päin katunu niitä ja oon pyytäny anteeks, vaikka se ei sitä sanottua poista.
En muista millonka viimeks Oikee olis pyytäny anteeks sanomisiaan. Että silleesä.
Kiva on nähtävästi satuttaa ja helppo satuttaa mut anteeks pyytäminen onkii sit toinen asia.
Mut onneks kohta tää kaikki kurjuus on takana päin! Pääsen muuttamaan ihan ikiomaan kotiin ja saan tehä siitä semmosen ku ite haluan! Jei!
Pitää ostaa jotakii kalustemaalia ku maalaan muutaman hyllyn mitä sain porukoilta.